یه روز به آرزوم میرسم!!

every thing about one direction

everything you want about 1D

یه روز به آرزوم میرسم!!

یه روز به آرزوم میرسم زین رو از نزدیک می بینم

بعد بغلش می کنم انقد از خوشحالی جیغ میزنم ک هم خودم کر شم هم اون اون وقت پری زشت رو هم می کشم

خب مگه چیه؟

چرا میزنید

آرزو بر جوانان عیب نیست که ای بابا

باشه دیگه رفتم اه

ولی من به آرزوم میرسم

بای بای



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:43---4 فروردين 1392
حرف موفت نزن

مهسا
ساعت13:23---10 بهمن 1391
آره عزیزم چرا نباید برسی....بیا با هم بریم پیشش پری رو هم با چاقو بکشیم چطوره؟

zayn's future wife
ساعت16:42---5 مهر 1391
man faghat zayn o nemibinam.......un faghat o faghat male khodame....chon shomain mitoonin boosesh konin vali bishtar entezar nadashte bashin..lotfan!!!پاسخ:آره بابا هنرمنده بچه

صبا
ساعت14:46---5 مهر 1391
میبینیم... هردومونومیبینیم

Bita & harry
ساعت22:02---1 مهر 1391
آره عزیزم من به آرزوم میرسم و هری جونمو میبینم و بعدش بوسش میکنم،وای کی این روز میاد خدا ! من باید ببینمش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 / 6 / 1391برچسب:, ] [ 11:32 بعد از ظهر ] [ Atefeh Fathollahi ] [ ]